Бердичів Сіті
Субота, 25.11.2017, 04:54
Меню сайту
Корисні закладки
Відправка СМС
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Форма входу

Головна » 2015 » Січень » 9 » Бердичівський "Дежа В'ю": придорожній хостел чи готель 4 зірок?
23:14
Бердичівський "Дежа В'ю": придорожній хостел чи готель 4 зірок?

Кожна цивілізована людина в світі є споживачем товарів і послуг. Україна тільки почала свій нелегкий шлях у Європу та перехід до євро-стандартів, тому якість товарів, а особливо послуг, зазвичай залишає бажати кращого. Навіть іноземці, яких зазвичай обслуговують в нашій країні набагато краще за самих українців, не один раз стикалися з хамством, грубістю або неякісним товаром. Що вже говорити про пересічних громадян такого невеличкого міста, як Бердичів.

На цей випадок і існує книга скарг, офіційна назва якої - «Книга відгуків та пропозицій». Вона може мати вигляд звичайного зошита, але прошнурованого, з пронумерованими сторінками та підписом директора, як цього вимагає закон. Ми рідко коли про неї згадуємо, вважаючи неефективною у вирішенні реальних проблем. Однак це не зовсім так . Ця книга може бути ефективною при правильному використанні. Дуже часто власники фірм не підозрюють про те, що відбувається з їхнім бізнесом: як працюють працівники, чи задоволені споживачі якістю послуг. У цьому випадку, зробивши один запис, можна змінити ситуацію на краще

Так необхідність відстояти свою честь та права споживачів мали відвідувачі готельно-розважального комплексу «Дежа В’ю», що знаходиться в центрі Бердичева, зіштовхнувшись з хамською поведінкою охоронця закладу. Це не перший випадок, коли у цьому закладі якість наданих послуг не відповідає ****-зіркам, які красуються на фасаді будівлі:  часто можна стати свідком бійки в Караоке-Барі, що знаходиться у підвальному приміщенні готелю, під час нічної вакханалії. Через відсутність фейс-контролю та компетентного охоронця, відвідувачі і персонал не можуть почувати себе захищеними, а приїзду пультової охорони здоровими дочекатись можуть не всі. 
На прохання відвідувачів отримати Книгу відгуків та пропозицій, щоб написати «лесний» відгук про заклад, охоронець, який сидить на ресепшені, повідомив, що зараз такої книги немає і нічого він не надасть, натомість запропонував прийти о 9 годині ранку, коли буде директор закладу, в якого і прихована Книга скарг
На питання, чому книги немає, чому порушуються права споживачів охоронець адекватної відповіді дати не зміг

Нагадаємо,  що згідно “Інструкції про Книгу відгуків і пропозицій на підприємствах роздрібної торгівлі та у закладах ресторанного господарства”: 

-    Книга відгуків та пропозицій розміщується на видному і доступному місці в куточку споживача.

-  Кожне дрібнороздрібне торговельне підприємство повинно мати Книгу відгуків і пропозицій, яка розміщується на видному місці і надається споживачу на першу його вимогу.

-   Споживачу, який бажає зробити запис до Книги відгуків і пропозицій, повинні бути створені необхідні для цього умови. Забороняється вимагати від заявника пред'явлення будь-яких особистих документів або пояснення причин, що викликали необхідність написання скарги, пропозиції, відгуку, зауваження.

-  Відсутність в підприємствах роздрібної торгівлі Книги відгуків і пропозицій, недодержання порядку її ведення вважається порушенням правил торговельного обслуговування населення, за що керівник несе відповідальність згідно з чинним законодавством.

Але це у випадку, коли дотримуються законодавства, коли дбають про споживачів і коли їх думка чогось варта. А у випадку з Дежа В’ю, туристу, який зупиниться у готелі, не буде навіть де розмістити скаргу, якщо його ліжко буде не чистим або персонал не ввічливим, чи залишити щирі побажання закладу, якщо сервіс влаштує. 

«В нашей гостинице царит атмосфера вежливости и семейного уюта.» - гласить головна сторінка сайту готелю. Хотілось би, щоб це було насправді так. Хотілось би, щоб якість 4-зіркового готелю в Україні, насамперед, в Бердичеві, відповідала якості готелю європейського зразка. А для цього потрібно привести не тільки ціни до європейського рівня, а й персонал та якість наданих послуг до рівня тих 4-х зірок, про які зазначає заклад і не набувати слави придорожнього хостелу.

Олексій Тростянський

Категорія: Новини | Переглядів: 734 | Додав: О_Тростянський | Теги: Дежа Вю, відгук, сфера послуг, бердичів | Рейтинг: 4.9/7
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Погода
незаБУДЬМО
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Онлайн радіо
Лайв ФМ 102.0 Бердичів
Онлайн Радио
Друзі сайту




  • Live FM Радіо Бердичівлян
  • Бердичівська ГО "Стимул"
  • Блог Олексія Побережного
  • Категорії розділу
    Новини [338]
    Новини Бердичева
    2017 © Бердичів СІТІ. Всі права захищені. Безкоштовний хостинг uCoz