В певний момент своєї історії Бердичів славився величезною кількістю ярмарків та неймовірним оборотом коштів на них. Лише один факт описує масштаби торгівлі – вся царська гвардія їздила на конях куплених на бердичівських ярмарках. Проте, як стверджують краєзнавці - прокладання залізниці призвело до занепаду торгівлі в Бердичеві на довгі роки. Сьогодні ж незадовільний стан траси на Житомир знову б’є по кишені і водіїв, і підприємців.
«Перевізники, що доставляють товари у Бердичів, підняли ціну за доставку, тому що їхати дорогою дуже важко. До того ж, на цій дорозі часто трапляються аварії – водії намагаються оминути ями і не можуть впоратись із керуванням. Влада ж у свою чергу робить вигляд, що нічого страшного на дорогах нашої області немає – навіть документи приходиться витягувати місяцями», - каже депутат обласної ради Руслан Годований.
Дорога Житомир-Бердичів побудована у 1980-му році і з того часу жодного разу не ремонтувалась. Через ями автомобілі не можуть без проблем добратись до Бердичева, дорога постійно потрапляє у анти-рейтинги якості асфальтного покриття в Україні, повідомляє Перший Житомирський
«В Автодорі відповіді постійно надаються частково, документи щодо ремонту цієї дороги, яка є однією із найгірших в Україні, вони приховують. Порахували, що нібито їм треба 320 мільйонів на капітальний ремонт, але яким чином вони це рахували – не кажуть. Ніяких документів давати не хочуть, осіб, відповідальних за ремонт дороги, називати не хочуть. Більше того – на інформаційній запити відповідають частково, і тільки із втручанням прокуратури. Але без відповідних документів, які ми просимо в них», - коментує Руслан Годований.
Нагадаємо, частковий ремонт, який за останній період було зроблено на трасі Житомир-Бердичів не зменшив нарікання водіїв.
|